Alla inlägg under maj 2010

Av ronya larsson - 31 maj 2010 22:00

tjAa... igen?,


tänkte passa på att skriva en liten bit

av dagen nu när jag endå håller på här på bloggen.
Började med att jag vaknade,

stack till bööössN , ja skoLan,

hem , syster kom och kollade på kissämissän,

eh träning, hem och nu datorn ,

ja det är nu nästan så dära varenda dag ser ut för mig,

Helt 7kt tråkigt. Jo och till hösten börjar jag

och Thahannipanni i DanseN, och sofia och jag

börjar nog i hockey till vintern , iallafall prova på nångång,

& jag saknar erik as mke , döööööööööööööööööööööööööR   

Men blir ju att träffa honom på lördaG.

Inge mer om det för nu ska jag lägga mig och se på tv faktist,

Ni får vara sociala alla ;)


  Here u got one more pic on my eye ,

grönt och fult, vill ha isblåa lr lika blåa som tobiasrasu , ooooooh

Av ronya larsson - 31 maj 2010 21:55

tja påer alla,


Det va som sakt mitt första inlägg

idag på min nya blogg. Jag hade

först "blogg.se" men det va drygt för

jag kunde inte ha nå många bilder

så jag bytte då till "devote.se"

men fattar mig ingenting på det,

tycker "bloggplatsen" värkar vara dock

mycket bättre så jag kör på det hära,

och få se hur det funkar.

/ ronya
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards